Състезавайки се за най-невероятните финиш линии с почит към емоциите и производителността, обиколка след обиколка.

Чувствствайки адреналина от ускорението протичащ по вените, всеки път, когато сте го възседнал. Да бъдеш на първо място сред технологиите.

RSV4 R се роди от желанието да предложим дизайн и върховна производителност от мотоциклетите на Max Biaggi за голямата аудитория от ентусиасти, без необходимост от специализиран технически екип.

Мотоциклета който разгроми противниците си: Единственият супербайк със стандартен V4 двигател и Първият по лекота на управление, техническо съвършенство и дизайнерски клас.

Max Design

Неустоимият чар на RSV4 идва от факта, че е проектиран без никакви естетически граници. Създаден е за състезателния свят, където всеки милиметър, всеки грам, всяка хилядна от секунда е от значение. Толкова компактен и продуктивен мотоциклет не е виждан до сега: ето за това е толкова прекрасен.

Единичен заглушител

Екстремна грижа към детайлите и иноватовен дизайн са открити във всички елементи, включително и в заглушителя.

Формата на изпълнението

Рамката и двигателя са неразделна част от проектирането на мотора, заедно с няколко други, силно характеризиращи елементи, проектирани във въздушния тунел и фокусирани към пистата.

Проучването за най-добра аерация на двигателя и на най-високо аеродинамично проникване, довеждат до създаването на иновативна предница, с големи въздушни отвори за въздушният филтър, фарове, които маркират границата с горния обтекател и мигачи вградени в огледалата за задно виждане.

Пътническа седалка

Перфектно интегрирана при проектирането на мотора, този елемент е стандартен и може лесно да се премахне, за олекотяване на пистата.

Бордови компютър

Компактен размер и високи технологии и за арматурното табло.

Арматурното табло е от смесен, цифров и аналогов тип, получава цялата информация по CAN линия и фактически това е една система за самодиагностика.

                                                                                                                                      

 

RSV4 APRC


MAX ИЗПЪЛНЕНИЕ

RSV4 R революцията започва от сърцето на мотора, тя се усеща от разтърсващия рев на 4-цилиндровия двигател, и се потвърждава от високите резултати на пистата.

65 °-градусовия 4V-цилиндров двигател е най-революционният и най-мощният създаван някога от Aprilia.

„Тясната” V архитектура позволява да се създаде двигател, който е компактен като дву-цилиндров, който подобрява производителността по отношение на мощността и въртящия момент.

Вибрациите са елиминирани благодарение на балансиращ вал.

Усъвършенствана електроника

В V4 65 °, най-изтънченото моторно инженерство е комбинирано с най-модерната електроника. Мулти-програмната Ride By Wire технология предлага безкрайни възможности за контрол на мощността, с възможност за промяна на „характера” на мотора, избайки една от трите програми от лост разположен на кормилото:

- T-TRACK: без компромиси на пистата. 180 к.с. дори леко докосване на гаста.

- S-СПОРТ: забавление на пътя. Гладко, електронно контролирано управление.

- R-ROAD: може да се използва при всяко състояние. Мощноста е намена до 140 к.с..

MAX управление

RSV4 има динамично поведение, което управлява пистата, защото то е замислено същия дизайн, който доведе Aprilia до номер едно в Super Byke първенството. Неговата бързина в промените на посоката се дължи на извънредната компактност, съвършенно шаси със състезателни технически параметри и идеалното позициониране на двигателя V4.

Абсолютен баланс

Шасито е проектирано по V-образния двигател, с цел постигане на перфектно центриране на масата. Резултатът е оптимизиран от разположението на резервоара под седлото, за да се намали разликата в баланса между пълен и празен резервоар.

Състезателни спирачки

Предната спирачна система е мощна, прецизна и приспособяема. Използва моноблок Brembo с 4 бутала и радиална помпа, които удържат 320 mm двоен диск с алуминиев фланец. Задната спирачка се състои от моноблок Brembo с 2 бутала и 220 мм диск: най-добрите налични състезателни технологии.

Racing окачване

Напълно регулируемо окачване, което може да се адаптира към всеки маршрут, независимо дали на писта или на път. Showa 43 mm вилка и Sachs прогресивен амортисьор.

Нестандартни аксесоари.

Ъпгрейдвайте вашия RSV4 R с състезателни компоненти от RSV4 фабриката: от вилка, до амортисьори Öhlins, от карбонови компоненти, до алуминиеви джанти.

Всички оригинални аксесоари ще намерите на www.accessories.aprilia.com


27 891лв.