DORSUDORO 1200


Експлозивно мощен, изключително гъвкав и фокусиран върху производителността, този ексклузивен дву-цилиндров Motard беше създаден, за да задоволи дори и най-претенциозните шофьори, които търсят най-доброто в мотоциклета.

Напълно настройваемо управление с три програми Ride By Wire. Dorsoduro 1200 се предлага също така и с ABS и АТС Aprilia тракшън контрол.

Построен по уникални експертни умения добити в света на състезанията, Aprilia продължава да се развива своите високо производителни мотоциклети. Dorsoduro 1200 е опияняващ коктейл от енергия, бързина и прецизност - което е синоним на чисто забавление с мотоциклет.

Екстремен, мощен и вълнуващ като нищо друго в своя клас, новият Dorsoduro 1200 представлява най-доброто което един Макси Супер Мото байк може да предложи на шофьора като производителност, прецизност и вълнение.

Dorsoduro 1200 е нов стандарт в класа Макси Супер Мото. Изцяло нов разбиващ рекордите дву-цилиндров двигател с изумителните 130 к.с. на невероятно леко и пъргаво шаси. Със своите елегантни форми, широко кормило, превъзходно внимание към детайла и първокачествено изпълнение на всяка част, този мотоциклет представлява апогея на дву-цилиндровите Макси Супер Мото. Dorsoduro 1200 е експлозивен коктейл от конски сили, бързина и точност, което отвежда концепцията за приятно шофиране, въведена от Dorsoduro 750 на следващото ниво.

Aprilia Dorsoduro 1200 съчетава мощност и ловкост, спортен дух и същественост, обединявайки най-добрите страни на спортните мотоциклети и СуперМото класовете. Резултатът е изчистена субстанция от производителност и технология, за да награди шофьора с несравнимо забавление и удоволствие от карането.

Сърцето на Dorsoduro 1200 е изцяло новият Aprilia V2 1200cc 90 ° V-образен двигател, който разполага с най-напредналите технологии в сегмента. Суперлативна механика и перфекционизъм в дизайна на шасито са отличителните черти на всички машини на Aprilia, всичко това естествено важи и за Dorsoduro 1200, който освен това разполага и с изключително спортен и изтънчен външен вид.

Предното стъкло и протекторите на ръкохватките предлагат повишена защита от вятър на този мотор, който не само маневрен, но също така развива и значителни скорости.

Естествено, Dorsoduro 1200 предлага и високотехнологични решения, също. Радиални апарати Brembo, хидравличен съединител, Ride by Wire с 3 различни програми за двигателя, и инструментното табло Matrix с бордови компютър са всички елементи които определят Dorsoduro като уникален и изключителен проект. Dorsoduro е оборудван и с ABS, и Aprilia тракшън контрол (АТС), за пълно удоволствие в пълна безопасност.

Най-важните характеристики на Aprilia Dorsoduro 1200 в детайли:

• Нов 90 ° V-образен двигател с по четири клапана на цилиндър, двоен разпределителен вал, водно охлаждане и twin spark запалване;

• Ride by Wire с 3 различни програми за двигателя (спортен, туристически и за дъждовно време)

• Електронно впръскване на горивото;

• Комбинирана скоростна/верижна агренажна система;

• Изпускателна система с троен катализатор и сензор за съдържание на кислород в изгорелите газове (Ламбда сонда);

• Ултра олекотено шаси - тръбна конструкция от алуминиева сплав с изключителна устойчивост на усукване и висока твърдост;

• Алуминиев носач със странично разположен амортесьор;

• Напълно регулируеми 43 mm обърната предна вилка и прасенце-назад дизайн заден амортисьор;

• Brembo състезателна спирачна система с радиални апарати;

• 1200 куб.см. V90 двигател: изкуството в дву-цилиндровата технология.

Технически характеристики:

Двигател

V-образен 90°, четиритактов двуцилиндров двигател, с водно охлаждане, два разпределитени вала с комбинирана скоростна/верижна агренажна система, и четири клапана на всеки цилиндър.

Гориво

Безуловен бензин

Обем на двигателя

1197 куб.см.

Компресия на двигателя

12.0 ± 0.5: 1

Максимална мощност на коляновия вал

130 к.с. (96 kW) при 8,700 rpm

Максимален въртящ момент на коляновия вал

11.7 Kgm (115 Nm) при 7,200 rpm

Горивна система

Интегрирана система за управление на двигателя. Инжекционна система за впръскване на горивото с три програми Ride by Wire: спортен, туристически режим и за дъждовно време.

Запалване

Цифрово електронно запалване свързано с инжекционната система

Стартер

Електрически

Изпускателна система

Два изпускателя изцяло от неръждаема стомана с катализатори и сензор за съдържание на кислород в изгорелите газове (Ламбда сонда)

Алтернатор

450 W/6000 rpm

Скоростна кутия

6 скорости, с предавателни съотношения: 14/36, 17/32, 20/30, 22/28, 23/26, 24/25

Съединител

Многодисков с хидравлично задвижване

Шаси

Модулна метална тръбна рамка със странични опорни алуминиеви панели панели монтирани с високо якостни болтове. Разглобяема задна алуминиева рама.

Спирачки

Предни: двоен 320 mm неръждаем вентилиран диск. Brembo радиални апарати с четири бутала. Маркучи с метална оплетка.

Задни: 240 mm неръждаем диск. Апарат Brembo с едно бутало. Маркучи с метална оплетка. Дву канален ABS Continental с Aprilia тракшън контрол (ATC) (специална версия)

Капли

Алуминиеви

Предна: 3.50 X 17" Задна: 6.00 x 17"

Гуми

Радиални безкамерни; предна: 120/70 ZR 17; задна: 180/55 ZR 17

Размери

Максимална дължина 2248 mm

Максимална ширина 925 mm (външно на протекторите на ръкохватките)

Максимална височина 1205 mm (до най-високата част на инструментното табло)

Височина на седалката 870 mm

Ъгъл на завиване 27.3°

Резервоар

15 литра (включва 3.5 литра резерва)


21 669 лв.