MANA 850 GT ABS


Мотоциклетизма направи голям скок към бъдещето с Мана 850. Априлия винаги е изпреварвала времето си, и обикновенно първо развива технолигий, които другите производители са предпочели да оставят на заден план. Но за първи път напредничевото мислене на Априлия и талантливия екип на R&D отдела се осмелиха да създадат такъв иновативен и революционен мотоциклет. Това не е обикновен мотоциклет, съдбата на Мана 850 е да промени навиците на всички мотористи по целия свят. Защото найстина Мана 850 е много мотоциклети в един, мотор за всички сезони, създаден да постави сигурноста, пъргавоста и удоволствието от карането на първо място. Мана 850 е моторът срещу който ще трябва да се изправят останалите, първият който превърна технологийте на бъдещето в реалсноста на настоящето.

MANA 850

С ексклузивния си и уникален Италиянски дизаин, Мана 850 е уникат сред мотоциклетите. Нейната революционна Sportgear трансмисия е електронно контролирана да донесе ненадминато удоволствие от карането. Без значение какъв е вашият стил на каране, без значение пътните условия, Мана 850 е моторът с който ще искате да бъдете.

Мана 850 е произведение на изкуството в мотоциклетните технологий. Само Априлия, със свойте легендарни технически умения, биха се усмелили да се изправят срещу съществуващото. Априлия Мана 850 е толкова напредничава и толкова уникална, че просто не може да бъде сравнявана с който и да е друг мотоциклет. Мана отнема всичкия стрес от карането, докато през това време инжектира повече задоволство и повече забавление в карането при всякакви условия, докато пренася спортния туризъм на широкия път. Всичко което трябва да направите, за да влезнете в един напълно нов свят е да натиснете бутона на ръкохватките.

Системата за управление на трансмисията предлага избор от три "Autodrive" мап-а, плюс ръчен режим, със седем скорости, секвециялни скорости, за да можете абсолютно точно да намерите перфектния баланс за всяка пътна обстановка и предпочитания на ездача. Където и да си, просто пресичащ града, или пък се "разтъпкваш" извън града, Мана 850 винаги доставя идеалния респонс и едно уникално удоволствие от карането. Без значение условията, нито пък кой е ездача(дори и най-взискателния), Мана гарантира едно перфектно, върховно каране, което ще ти позволи да октриеш у себе си един досега непознат потенциял.

Компактния, спортен и екологичен 90° V twin двигател на Мана, е перфектния партньор на този тип трансмисия. Благодарение на електронното впръскване на горивото и ауспуха с катализатор, двигателя отговаря на последния Euro 3 сертификат за отеделяне на вредните емисий. Pace-setting мощност и въртящ момент означава брилянтен перформънс, особено при ускорението. Всъщност нито един гол мотоциклет не може да избута Мана извън светлините на прожекторите.Карането на Мана е толкова лесно, всеки ездач може да достигне уникалния перформънс. Технологията която Априлия е развила за Мана 850 е найстина "rider-friendly" и удивително лесна за използване. Ръчката за съединителя вече я няма, заменена от електронна система за контрол, която ви оставя свободно да се отпуснете и насладите на карането. Секвециялната смяна на скоростите дори може да бъде извършвана от прост механизъм за контрол на ръкохватките, както и от класическия педал.

Както всички Априлий, прецизния дизаин на шасито гарантира най-високо ниво на управление. Цилиндричната форма на рама-та на Мана дава на мотора впечатляваща здравина и устойчивост, единично парче алуминий swingarm и напредничавото окачване докарва поведение на пътя, което би задоволило дори най-взискателния състезател. Висококачествените спирачки допринасят за сигурноста чрез найстина впечатляващо малкия спирачен път.

Ето и характеристиките който правят Мана 850 уникален

-90° V twin двигател с по 4 клапана на цилиндър,Euro 3 хомологизация

-Sportgear трансмисия:електронно контролирана секвециялна смяна на скоростите, предлагаща два режима за смяна на предавките:седем степенен ръчен или автоматичен Autodrive с три мап-а- touring, sport,rain

-багажник с ненадраскваема облицовка, достатъчно голям за full-face каска, поставка за мобилен телефон, поставка за инструменти и документи, и 12V контакт

-горивен резервоар под седалката

-спирачки със свездообразни дискове

-43мм обратен амортесиор

- Offset monoshock with spring preload and rebound adjustments

-стоманена рама с единично алуминиево парче swingarm

-двуполюсно запалване

-електрически горивни инжектори с единично дроселно тяло

ДИЗАЙН

Априлия винаги е залагала на практичния дизаин, но разработи концепцията до максимум, за да направи впечатление Мана 850, правейки нейкед който е много по-многостранен от който и да е друг. С неговия ексклузивен, уникален италиянски стил, Мана 850 въплащава в себе си перфектната комбинация от елегантност и практичност. Както при всички голи модели на Априлия, Хай-тек компонентите на Мана допринасят за цялостният дизаин. Двигателя, резервоара, въздушния филтър, рамата и испускателната система подчертават характера на Мана 850, създавайки индивидуалност, която испъква над тълпата.

Видът на Мана 850 е също резултат на смели и иновативни дизайнерски решения.16-сет литровия резрвоар е разположен под седалката, по-ниско от нормалното, за да намали теглото и да сниши центъра на тежеста на мотора."Традиционното" място на резервоара е заето от осветен багажник, облицован с не-пързаляща,ненадраскваема повърхност и с достатъчна големина да приюти една full-face каска. Багажника също разполага с поставка за мобилен телефон и 12V контакт. Документите и инструментите също са разположени в същия багажник, оставяйки достъп до акумулатора и бушоните. Мана 850 е първият мотоциклет направил напълно интегриран багажник за каска, с уникално и много практично предназначение, особено за града или пък за кратки разходки. Багажника се отваря електрически, чрез удобен бутон на ръкохватките. Капака се отваря чрез помоща на хидропневматичен амортесиор който предотвратява инцидентното отваряне докато мотора е в движение. Ръчно управляемо лостче под пасажерската седалка е поставено да отвори капака на акумулаторния отсек.

ДВИГАТЕЛ

Априлия продължава да следва линията която SL 750 Shiver започна, а именно произвеждайки Мана 850 с двигател, напълно интегриран в рамата.Не може да има съмнение ,че двигателят на Мана 850 открива нови хоризонти в света на мотоциклетите, като съчета двуцилиндровия план,електронното впръскване на горивото,многото въртящ момент, и над всичко това се извисява революционната трансмисия, която напълно заменя обикновенната механична скоростна кутия и доставя напълно нов мотоциклетен опит дори и при състезателни условия.За да създаде този невероятен нов двигател, Априлия се довери на решенията на едни от най-добрите в света дизайнери, както и на собствените си умения на своя R&D отдел.

MANA 850: БЪДЕЩЕТО НА СКОРОСТНИТЕ КУТИИ

Без съмнение най-интересния аспект от двигателя на Мана е основната система на каране, базирана на електронно контролирана, секвециална трансмисия, предлагаща на водача избор от контролни режими.

Ездачите могат да избират между 2 опций:

-Секвециален режим: Водача сам решава кога да смени скорост, без значение дали ще исползва традиционния педал или лостчето на ръкохватките. Серво механизъм сменя основния pulley, сменяйки седемте предавки невероятно бързо. Повреме на забавяне, ако ездача предпочете да смени скорост ръчно, системата за контрол взима участие, за да се смени предавката автоматично, избегвайки скороста на двигателя да падне под прага и така,добавяйки още една ценна помощ към активната безопасност.-Напълно автоматичен режим(Autodrive): Сложна електроника поема контрола над всичко, CVT трансмисията поддържа двигателя с максимален въртящ момент за оптимален "поемане" и ускорение. Sportgear трансмисията предлага избор от три мап-а:Touring:за минимален разход и максимална производителностSport: за топ поведение и спиращо дъха ускорениеRain: за мокри или хлъзгави пътища

Полу-автоматичния режим позволява на ездача само да намалява скороста самостоятелно. Това е много полезно за достигане на максималния въртящ моемнт или за "включване" на "двигателната спирачка" когато шофьора се спуска по път.

Можете да превключвате от Autodrive на ръчен режим и обратно по всяко време,без значение от пътните условия. Контрола на скоростите от ръкохватката също така може да се исключи от таблото.

Революционната трансмисия на Мана 850 в никакъв случай не намалява удоволствието от карането. Ако прави нещо, то това е да добавя тръпката от светкавично бързото сменяне на предавките и подобряването на поведението на двигателя при ускорение или пък на бързи пробези. Само с едно натискане на копчето е нужно за пръхвърляне от един режим на друг, от релаксиращия cruising режим към спиращия дъха спортен. С двигател и трансмисия като тази, потенцяла на вашия мотоциклет никога не е бил по-голям.

Двигателната конфигурация 90° V, избрана за максимален въртящ момент и мощност, е перфектния избор за този тип трансмисия. Двигателя ви дава 76 конски сили на вала и повече от 7kgm въртящ момент(при 5.000 оборота). Най-важното от всичко е невероятно разпределената мощност в целият оборотен диапазон , което носи много добро поведение и при ниски обороти. Тези характеристики ясно изразяват силата на този уникален мотоциклет, който лесно се справя с другите голи мотори от същия клас благодарение на удивителното си ускорение.

Четирите клапана на цилиндър се управляват от едноверижен разпределителен вал, решение което комбинира в себе си издържливоста и ефективноста. Като традиция за големите двигатели на Априлия, смазването е осъществено чрез суха маслена система, с отделен резервоар за маслото интегриран в самия двигател, за да се намали теглото на мотоциклета.

"Дишането" на този продуктивен двигател е осъществено от голям въздушен филтър и испускателна система. Електрониката на двигателя включва сложна инжекторна система на Weber Marelli с единично 38мм дроселно тяло и двуполюсно възпламеняване. Комбинирани тези две технически решения гарантират оптимално изгаряне при всякакви обороти, максимална термодинамична ефикастност, и невероятно малко вредни емисий.

Висококачествения двигател на Мана респектира и всеки природозащитник. Ауспуха изработен от нераждаема стомана е с вграден катализатор и "Lambda probe oxygen" сензор за да искара емисий който се вписват в лимитите на Евро 3 стандарта за вредни емисий.

РАМА

Управлението на Априлия Мана 850 не е просто резултат от революционния и двигател, а и от напредничавото и шаси. Както всички мотоциклети на Априлия, рамата на Мана 850 бива разбработена паралелно с двигателя, за да се осигури уникалната хармония между двигателя и шасито, с която са известни мотоциклетите на Априлия. Рамата с здрава, стоманена тръбна конструкция поставя нов стандарт за този клас машини и поставя топ нивото на управление наред до характеристиките на иновативния двигател.Единичният алуминиев swingarm е damped by a monoshock ,който е буквално началото на освобождението на място за ауспуха зад двигателя ,което прави мотоциклета по компактен.Мана 850 има междуосие от само 1.463мм, извънредно малко за нейкед, дори за спортен модел.

ОКАЧВАНЕ

При всички Априлий, отличното шаси е допълнено от страхотно окачване, и оптимални настройки за него. Мана 850 също не прави исключение.

Обратната предница с 43мм амортесиори лесно се "плъзга" и достига оптималната конфигурация за перфектното поведение на мотора дори при спортни условия. 120мм-вия ход на амортесиора ви позволява да се движите по всяквакви пътища.

Отзад, вилката свързана директно към swingarm-a без никакви други връзки, предлага нагласяване for spring preload and hydraulic rebound damping. Задното отстояние на колелото е 125мм.

СПИРАЧКИ

Невероятната спирачна сила се предоставя от най-добрата спирачна технология налична на пазара, разработена от самите Aprilia. Радиални машинки с 4 бутала са като произведение на изкуството при мотоциклетните спирачки, осигуряващо максимална активна безопастност при всякакви условия на спиране. Огромните предни спирачни дискове ,320мм в диаметър, стандартни размери за големите мотоциклети на Априлия, са допълнени от единичен 260мм заден диск.

АКСЕСОАРИ

Априлия Мана 850 може да стане дори по-универсален, уникален и оригинален, с аксесоарите проектирани от Априлия за всякакви нужди:от пътуване до града за работа или на пазар,крадки разходки през уикендите,до дългите пътешествия.

Предпазното стъкло се наглася да ви защити от всички атмосферни условия със стил, дори при високи скорости. Големият куфар персонализиран за Мана, задния боядисан багажник City 35л+покривало и раница, устойчива на разтягане стомана, дава възможност да се разшири товароносимоста при перфектно разпределение.


21 018 лв.