Get Adobe Flash player

 

                                                                                                                                      

 

SHIVER 750


СРЕДНО МОЩНИЯ ИЗЧИСТЕН (NAKED) КЛАС СЕ ПРЕОТКРИВА В APRILIA SL 750 SHIVER.
ИТУИТИВЕН, МОЩЕН МАНЕВРЕН И ВИСОКО ТЕХНОЛОГИЧЕН, ОЩЕ ВДНИЪЖ APRILIA ПОСТАВЯ НОВИ ТЕХНОЛОГИИ И СТАНДАРТИ В ТЕХНИЧЕСКИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ В ТОЗИ КЛАС. ОТКРОВЕНО ВЪЛНУВАЩ ЗА КАРАНЕ, КАТО МАЛКО ДРУГИ
APRILIA SL 750 SHIVER

Със сигурност не е лесно да бъдеш лидер в такъв силно конкурентен клас като средния naked клас. Клас, където битката е не само в технологията и характеристиките, но също в стила, икономичността, лесното управление и удоволствието от каране, елементи които са невинаги съвместими и зависят от уменията на дизайнерите и инженерите.

Aprilia е поела това предизвикателство и го интерпретира като прилага собствената си успешна философия към напълно нов дизайн, който да постави нови стандарти за години напред. Един мотор силно агресивен, но в същото време изящен и елегантен, в перфектен стил на Aprilia. Един мотор на върха в класа си поради спортната си същност, проектиран с ноу-хауто на компания, която до момента има 250 световни титли.

Гордостта на всички мотори на Aprilia, финната механика и шаситата от върхова класа, са отново ключа към успеха на a 750 V2.

The Aprilia SL 750 Shiver е naked, за който всички са мечтали. Дизайн, задоволяващ и най-големите претенции на тези, които купуват такъв тип мотор. От ежедневна употреба до пътувания в планината Aprilia SL 750 Shiver се чувства напълно у дома си при всякакви ситуации , гарантиращ истинско удоволствие от карането по всяко време.

Лек, пъргав и мощен, той има ново поколение двигател и най-модерни технически характеристики в класа си. Чисто новият 90° V2 произведен изцяло в заводите на Aprilia е изключително компактен. Преди всичко, благодарение на модерното си електронно управление, той разполага с мощност като на четири цилиндров двигател в същия клас, но с много по-добър въртящ момент при ниски обороти и осигурява по-ефикасно и удобно каране. Верни на традицията на Aprilia , шасито просто няма равно на себе си. Новата смесена дървено-алуминиева рамка осигурява завидна твърдост. Всичко това прави моторът изключително компактен, перфектен дори за начинаещи.

С чисто тегло от само 189 kg, лекотата на Aprilia SL 750 Shiver задоволява дори най-опитните мотоциклетисти, благодарение на своята маневреност и поведение на двигателя, мотор способен да съпроводи собственика си от първите му метри на две колела до пълната му зрялост в карането.

Основните характеристики на Aprilia 750 са:
90° V2 двигател с четири клапанова глава на цилиндъра, двоен разпределителен вал и течно охлаждане.
Ride by Wire технология за електронно управление на дроселните тела;
Електронно впръскване на горивото с последно поколение впръскватели;
Смесен предавателен и верижен тайминг на клапаните;
Три степенен катализатор на отходните газове, съвместим с Euro 3
Разглобяема дървено-алуминиева рамка осигурява завидна устойчивост при усукване.
Алуминиев swingarm с подсилена подпора и странични шок абсорбери;
43 mm вилка;
Състезателни спирачки с радиален caliper отпред;
ДИЗАЙНЪТ: ФОРМА В УСЛУГА НА МОЩНОСТТА

Като при всеки продукт на Aprilia, SL 750 Shiver има силно иновативен дизайн, където формата и функцията са съчетани да създадат перфектна комбинация. Aprilia SL 750 Shiver е истинска технология, което е видно от острите спортни линии.

Рамката и двигателя са фундаментите на дизайна и са по-точно главните елементи характеризиращи вида на SL 750 Shiver. Всеки елемент е проектиран да бъде не само красив, но и функционален. Дизайнът е изискан, но и изчистен за максимална функционалност. Ауспухът на Aprilia SL 750 Shiver също е отличителен елемент на дизайна. При the Aprilia SL 750 Shiver техническите компоненти са и елементи на дизайна, създавайки елегантен, но агресивен стил.

Сглобката на резервоар-седалка-садница допълнително подчертава компактността на мотора. Водачът се превръща в едно с машината, перфектно интегриран в късия, пъргав и изтънчен мотор. Това помага да се моментално усещане между водача и мотора, карайки всеки да се чувства все едно винаги го е карал. Силно стеснената задница, съчетана с двойния ауспух с триъгълни заглушители прави дизайна още по-агресивен, запазвайки разпределението на тежестта симетрично.

Aprilia SL 750 Shiver е компактен, финкционален и привлекателен. Прилагането на страничния шок абзорбер придава допълнителен отличителен елемент в вида на мотора, но осигурява на мотора и дължина.

ДВИГАТЕЛЯТ V90 : ТЕХНОЛОГИЯ В ЧИСТ ВИД

Двигателят V90 на Aprilia наследява опита им в механиката с високи технически характеристики. Безкрайните часове на тестове на място и на пътя са довели до появата на този истински шедьовър на механичния инженеринг, способен на висока работоспособност, но и надеждност. Благодарение на специфичните си технически характеристики Aprilia V90 висока мощност с максимална използваемост и лесно каране.

Едно благородно сърце, насочено да постави нови стандарти в управлението и технологията на средно мощните мотори. Двигателят е проектиран от Отдела за Проучване и Развитие на Aprilia, които произведоха мощен и надежден двигател, изискващ ограничена поддръжка.
Търсенето на върхови постижения в този клас доведе до въвеждането на редица модерни и новаторски технически характеристики. :
90° V структура;
Ride by Wire технология;
Bore and stroke ratio markedly supersquare;
Четири клапана на цилиндър;
Запалване с две свещи на цилиндър;
Двоен разпределителен вал, контролиран от смесена верижна и предавателнана система;
Електронно впръскване на горивото с два дроселни впръсквателя;
Три степенен катализатор на отходните газове, съвместим с Euro 3
За такъв тип мотор, поставянето на цилиндрите под 90° V бе намерено за най-доброто решение в смисъл на постижения и размер. Със значително големия въртящ момент при широк обхват от обороти и малки вибрации Aprilia V2 750 е завършен и мощен лидер в класа си.

Синхронизирането заслужава специално внимание. Ходът се предава до четирите клапана на цилиндъра и двойният разпределителен вал от смесена верижно предавна система. Това техническо приложение, вече внедрено при V60 монтиран на RSV 1000 R, позволява обемът да бъде държан малък, докато гарантира прецизно синхронизиране. Веригата е по-къса, за по-малко общо усилие и по-дълъг живот; това прави двигателят по къс.

Системата за запалване от последно поколение използва фини впръскватели. Това, заедно със запалването с две свещи на цилиндър, осигурява оптимално изгаряна за двигател, който е не само по-мощен, но и по чист.

Сложното електронно управление прави Aprilia SL 750 Shiver мотор от ново поколение при nakeds. При Aprilia SL 750 Shiver, технологията Ride by Wire става част от стандартното оборудване на naked за първи път в историята. Електронният ускорител оптимизира отварянето на дроселите спрямо редица параметри,включително скоростта, избраната предавка и позицията на дросела. По тази причина двигателят винаги работи в оптимален режим на ускорение и минимален разход на гориво. Това иновативно решение гарантира добри резултати при ниска и средна скорост, оптимизирайки работата на двигателя, дори когато се задави.

Благодарение на тази технология Aprilia V90 успява да осигури изключителна мощност на двигателя при конфигурация 95 кс при 9000 об/мин и максимален въртящ момент от 81 Nm at 7000 об/мин. Високия въртящ момент при ниски скорости прави Aprilia SL 750 Shiver несравним при каране при различни маршрути.

Последното поколение агрегат за управление на двигателя контролира всички параметри. Ця;ата информация през CAN (Controlled Area Network) линия до контролния панел, който служи и за терминал за диагностика. CAN линията използва само два кабела. Това опростява електрическата система значително, както и намалява общото тегло на мотора.

Ауспусите са изцяло от неръждаема стомана. Колектора е под седалката в единичен заглушител с два отвода отзад.
РАМКАТА: РАЦИОНАЛНОСТ И ЕФИКАСНОСТ

Експертите винаги са признавали, че рамките на Aprilia са най-добрите в своя клас. Aprilia SL 750 Shiver е потвърждение, че Aprilia успява да създаде шасита, които са едновременно опростени и невероятно устойчиви. Рамката използва опита на Aprilia в състезанията, но и новите проучвания в смесени структури в футуристичните RXV и SXV, вече носители на многобройни награди от дебюта им на пистите. Горната част от цилиндричната стоманена рамка е свирзана с големи странични плоскости чрез усилени болтове. Така е създадена здрава и лека рамка, най-доброто решение за оптимизиране мощността на V90.

Създаването на мотор Aprilia винаги включва съдействие между специалистите по шасита и двигатели. Фундаменталните решения за V90 двигателя водят до конструирането на рационална и ефикасна рамка. Намалените дължини мерки на двигателя правят възможно проектирането на къс, пъргав мотор със странични шок абсорбери, които създават място за тръбите на ауспуха, чиято форма е калибрирана да осигури максимална ефикасност на двигателя.

Алуминиевият swingarm с подсилена подпора е оразмерен специално да поемат асиметричните усилия, породени от със странични шок абсорбери. Здравината на swingarm поставя нови стандарти в класа си.
ОКАЧВАНЕ

Оптималното определяне окачването е приоритет на дизайнерите на Aprilia. Дори един опростен мотор като naked трябва да има най-доброто окачване. Aprilia SL 750 Shiver се отличава в тази област от останалите в тази деликатна област също.

43 mm вилка с ковани накрайници, държащи страничните calipers осигуряват първокласна плавност. Предното отстояние на колелото от 120 mm правят мотора подходящ за градски и планински пътища. Долната кормилна скоба е от кован алуминий, а горната от кован anodised алуминий.

Страничният шок абсорбер е директно закрепен за swingarm, по принципа на конзолата, и позволява корекции за претоварване на ресора и хидравлично пренатоварване. Задното отстояние на колелото е 130 mm.
СПИРАЧКИ

Най-добрата налична технология е използвана при Aprilia SL 750 Shiver, първият naked то средна мощност със странична caliper система, признак подчертаващ спортната природа на мотора. 320 mm предни дискове са същите като при спортните идоли RSV 1000 и Tuono 1000 R.

Отзад, 245 mm диск с twin piston caliper осигурява адекватна подкрепа на предното въртене.

И предното и задното въртене използват плетени маркучи от метал, който се използва в астронавтиката, за да елиминират вариации в налягането, гарантирайки прецизност в спирането.
КОМПОНЕНТИ

Матричен контролен панел: Таблото е смесица от дигитална и аналогова част. То използва информацията получена по CAN линията да изпълнява съществени диагностични функции, за което има вградена памет. Таблото е компактно, с модерен дизайн и е крайно олекотено. Леснотата с която се борави с него е невероятна, всички функции могат да бъдат управлявани от кормилните дръжки. LED дисплея може да бъде настроен на 3 нива на интензивност.
Биконичните алуминиеви дръжки са точно като при Tuono, флагмана на Aprilia' при naked . Максимална лекота и максимален контрол. Компонент от високо качество, който нито един друг мотор от този клас може да се похвали.

Предният фар с форма на двойна парабола има сложни повърхности и двойният стоп също.


15 399 лв.