SR 50 R FACTORY


БЕЗКОМПРОМИСЕН СЪСТЕЗАТЕЛЕН ДИЗАЙН, НАЙ-МОДЕРНАТА ДВИГАТЕЛНА ТЕХНОЛОГИЯ ЗА СКУТЕРИ И ПОКАЗАТЕЛИ И УПРАВЛЕНИЕ БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ. ТОВА Е, КОЕТО APRILIA SR 50 ВИНАГИ Е БИЛА. СЕГА СВЕТОВНИЯТ И ЕДИНСТВЕН СПОРТЕН СКУТЕР ВДИГА ЛЕТВАТА В ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ И ТЕХНОЛОГИИТЕ ОЩЕ ПО-ВИСОКО. НАПЪЛНО НОВИЯТ SR 50 Е ВСЕ ПО-НАПРЕД, ПОВЕЧЕ ОТ ВСЯКОГА.
APRILIA SR 50 R factory

SR 50 поставя основите и тенденциите в скутер технологиите още с появата си през 1992. С SR 50, Aprilia е първият производител, който предлага истински спортен скутер, създавайки цял нов пазарен сегмент. Въпреки усилията на конкурентите през годините SR 50 остава неоспорим лидер на пазара, благодарение на постоянните подобрения в технологията, които го правят недостижим за другите скутери. SR поставя рекорди с невероятна интензивност.

1992: SR 50 е първият спортен скутер
1993: SR 50 е първият скутер по състезателен образец
1994: SR 50 е първият спортен скутер с водно охлаждане
1997: SR 50 е първият скутер с две дискови спирачки
1999: SR 50 е първият 50 cc скутер с електронно впръскване.

На всичкото отгоре, SR 50 е бил винаги моментално различим по неговите характеристики на „голям мотор”, като голям диаметър на колелата, нископрофилни гуми и висококачествени хидравлични амортисьори.

SR 50 е ненадминат с продажби от 800,000 бройки. SR се превръща в легенда в своето собствено време. Той е и най-търсеният скутер от млади хора и такива, които имат влечение към спорта и света на моторните състезания. Повече от скутер, SR 50 е начин на живот. Един от показателните финали за 2007, вдъхновен от световния шампион Jorge Lorenzo, избран да отпразнува впечатляващото завръщане на Aprilia в клас 125 и 250 от Гран При състезанията, с две титли при водачите и две при производителите.

ТЕХНОЛОГИЯ

Най-доброто не е достатъчно за Aprilia! Проучванията са продължителни и безспирни и епичните иновации направени напоследък и довели до появата на флагмана на Aprilia - RSV 1000, се появяват и при новият SR. SR наподобява на RSV 1000 R Factory не само на външен вид, но и по технологични решения.

Сега SR е напълно нов. Повече от модерен по стил, последният SR показва по-добри показатели, занижен разход на гориво и голяма надеждност, благодарение на второто поколение двигател с впръскване на горивото Ditech. И новата рамка дава по-добро от всякога управление. А когато става дума за оборудване, SR 50 Factory е образец за подражание.
СТИЛ: „МИНИ RSV”

Безкомпромисният спортен вид на SR 50’s се вписва идеално в света на състезателния свят. Както винаги Aprilia не се задоволява да предлага само най-добрата технология, но държи и на най-добрия дизайн. Технологията и страстния стил SR 50 R Factory. Агресивният стил е вдъхновен от RSV 1000 R Factory да гарантира главозамайваща красота и емоционално каране.

Щом видите SR 50 R Factory веднага ще се убедите. Това е наистина “мини RSV”. Фамилиарното чувство е видимо не само от линиите, но и от техническите решения.
Аеродинамичният закрилник, мощните двойни фарове, централния въздухоприемник и аеродинамичната задница с интегрирани мигачи и стоп са същите като при суперспортните модели. Вниманието към детайла при SR 50 R Factory достига висоти невиждани досега при спортен скутер. Дори разцветките са агресивни и живи, каквито са при спортните машини.
ДВИГАТЕЛ: ТЕХНОЛОГИЯ, ЧУПЕЩА РЕКОРДИ

Първият въобще скутер оборудван с второто поколение двутактов двигател с впръскване на горивото Ditech. Новият компактен въздушен филтър и специалният нов ауспух подобряват характеристиките и намаляват и без това малкият разход на гориво.
50 кубиковият едноцилиндров двигател се гордее също с дълъг списък от подобрения за повишаване функционалността и надеждността толкова, че сервизният интервал да нарасне двойно, от 6000 на 12000 километра, правейки SR 50 по-икономичен от всякога.

Всички други характеристики на този фантастичен двигател, създаден да съчетае ненадмината работоспособност с невероятен разход на гориво, са непроменени.

Нека разгледаме основните характеристики на Ditech технологията:
Незначителен разход на гориво: 2 литра на 100 km
60% по-малко разход на масло в сравнение с двигател с карбуратор
По-голяма мощност и изключителна работоспособност: SR 50 R Factory постига рекордно време на 100 метра, много по-малко от това на конвенционалните скутери
Плавна мощност в сравнение с конвенционалните двигатели с дори при ниски обороти и скорости
Висока надеждност, удължен живот и лесна поддръжка
Моментално запалване при всякакви температури, равномерно изгаряне и поддържане на скоростта
Чувствително намаляване на вредните емисии. SR 50 R е стандартизиран по EURO 2 и очаква стандартизиране по EURO 3.
Чудесен комфорт без дим и сажди.
Цялата система се управлява от контролния панел, който диагностицира двигателя и електронно контролира горивната и маслена помпа.
Ниският разход на гориво и 7 литровият резервоар позволяват на SR 50 да се движи на дълги разстояния без презареждане. Може да изминете над 300 километра с един резервоар.
РАМКА: ОТЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ ОТ ВИСОКА КЛАСА

Иновации са приложени и в рамката. Отделът за проучване и развитие на Aprilia отново е направил невероятни подобрения. Рамката на SR е нова и по-здрава от всякога, осигуряваща ненадминато управление. Aprilia SR 50 R Factory не е просто „поредният скутер”, а дефиниция за спортна машина. Съвършенството е същност на замисъла му.

Интензивното тестване на прототипи се е отразило в оптимизирано разпределение на тежестта. Компоненти като резервоара за масло са изместени към прената част на скутера, за да се увеличи тежестта върху предното колело (+2% в сравнение с предишния модел).

SR 50 винаги е бил непобедим по стабилност в права линия и при накланяне в завои. Новият SR 50 R Factory предоставя не само по-добро управление, но и безопастност. Управлението е невероятно лесно, благодарение на прецизното насочване и извънредната пъргавост при новото разпределение на тежестта.

Безопасността и контролът са гарантирани и от фантастично ефективната спирачна система с два 190 mm диска за максимална спирачна мощност.

13” колела са облечени в 130/60 нископрофилни гуми по подобие на мотоциклетите ( което винаги е било характерно за SR). Тази комбинация би била повече от достатъчна за двигатели по-големи от 50 cc, и предлага допълнителна осигуровка за добро поведение на пътя при всякакви условия .
НЕПОБЕДИМИ ЕРГОНОМИЧНОСТ И ОБОРУДВАНЕ

Aprilia SR 50 е спортен, но все пак скутер. Неговата мисия е ясна: да победи трафика, да гарантира удоволствие и да направи пътуването удобно.
Затова дизайнерският екип на Aprilia е посветил достатъчно много време да усъвършенства ергономичността. Комфорта е изключителен, благодарение на новия разширен напред крачен шийлд.
Позицията при каране е проектирана за максимален контрол, както и комфорт със специално оформената седалка, която намалява умората при дълги разстояния.

Класическото багажно отделение под седалката вече побира лесно дори каска и е придружено от второ отделение предоставящо място за мобилни телефони и други малки аксесоари.

Но това, което наистина отличава SR 50 R Factory от конкуренцията е високо технологичното оборудване. Компонентите на SR 50 го свързват с топ спортните мотоциклети на Aprilia и го правят изключително безопасен, привлекателен и спортен.
АКТИВЕН МАТРИЧЕН ДИГИТАЛНО-АНАЛОГОВ ПАНЕЛ, дори по-съвършен от този при RSV 1000.
Аналоговите броячи са придружени от широкоекранен дисплей, който съчетава и функциите на бордови компютър (контролиран директно от кормилото). Той действа и като терминал за електрониката на двигателя за диагностициране на работата му; невиждано досега при 50 cc скутер.

Естествено SR 50 разполага с всички обичайни функционални индикатори: скоростомер, индикатор за гориво, температурен индикатор, direction indicator and main beam, резерва от гориво и одометър. Но SR е оборудван и с индикатори за пътуването: волтметър на акумулатора, хронометър (с памет до 16 обиколки), време на пътуване, средна и максимална скорост, предупредителни лампи и сервизен индикатор.
ДВОЕН 35 ВАТОВ ФАР с халогенни крушки като при Leonardo.
“BIG BIKE” КОРМИЛНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ.
ЕЛЕКТРОНЕН ТРАНСПОНДЕР с кодиран ключ за запалване (като при RSV 1000) който комуникира директно с бордовия компютър и прави невъзможно запалването без ключ, правейки SR 50 R Factory изцяло защитен от кражби.
ПРЕДЕН ВЪЗДУХОПРИЕМНИК, специално проектиран да подобри охлаждането на радиатора.
ЦВЕТОВЕ

Такъв безкомпромисен спортен скутер заслужава отличителни състезателни цветове. SR 50 R Factory копира визията на 2006 RSV 1000, и се появява в 5 агресивни разцветки: Aprilia Black, Lemon Yellow, Diablo Black, Mirror Silver, and Spain’s N.1.
АКСЕСОАРИ

Широкият набор от оригиналните аксесоари на Aprilia позволява да приспособите вашия SR 50 към вашите нужди и вкусове.
32 литров нов концептуален top box ( в съответстващия цвят или стандартно черно) с опционална задна облегалка
Състезателен заден monoshock
Задна багажна рамка за 32 литров нов концептуален top box
Голям вятърен шийлд
Спортен вятърен шийлд
Предни спойлери за отмора на краката
Странична подпора.


4 890 лв.