SR 50 R


БЕЗКОМПРОМИСЕН СЪСТЕЗАТЕЛЕН ДИЗАЙН, НАЙ-МОДЕРНАТА ДВИГАТЕЛНА ТЕХНОЛОГИЯ ЗА СКУТЕРИ И ПОКАЗАТЕЛИ И УПРАВЛЕНИЕ БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ. ТОВА Е, КОЕТО APRILIA SR 50 ВИНАГИ Е БИЛА. СЕГА СВЕТОВНИЯТ И ЕДИНСТВЕН СПОРТЕН СКУТЕР ВДИГА ЛЕТВАТА В ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ И ТЕХНОЛОГИИТЕ ОЩЕ ПО-ВИСОКО. НАПЪЛНО НОВИЯТ SR 50 Е ВСЕ ПО-НАПРЕД, ПОВЕЧЕ ОТ ВСЯКОГА.
APRILIA SR 50 R

SR 50 поставя основите и тенденциите в скутер технологиите още с появата си през 1992. С SR 50, Aprilia е първият производител, който предлага истински спортен скутер, създавайки цял нов пазарен сегмент. Въпреки усилията на конкурентите през годините SR 50 остава неоспорим лидер на пазара, благодарение на постоянните подобрения в технологията, които го правят недостижим за другите скутери. SR поставя рекорди с невероятна интензивност.

1992: SR 50 е първият спортен скутер
1993: SR 50 е първият скутер по състезателен образец
1994: SR 50 е първият спортен скутер с водно охлаждане
1997: SR 50 е първият скутер с две дискови спирачки
1999: SR 50 е първият 50 cc скутер с електронно впръскване.

На всичкото отгоре, SR 50 е бил винаги моментално различим по неговите характеристики на „голям мотор”, като голям диаметър на колелата, нископрофилни гуми и висококачествени хидравлични амортисьори.

SR 50 е ненадминат с продажби от 800,000 бройки. SR се превръща в легенда в своето собствено време. Той е и най-търсеният скутер от млади хора и такива, които имат влечение към спорта и света на моторните състезания. Повече от скутер, SR 50 е начин на живот. Един от показателните финали за 2007, вдъхновен от световния шампион Jorge Lorenzo, избран да отпразнува впечатляващото завръщане на Aprilia в клас 125 и 250 от Гран При състезанията, с две титли при водачите и две при производителите.
ТЕХНОЛОГИЯ

Най-доброто не е достатъчно за Aprilia! Проучванията са продължителни и безспирни и епичните иновации направени напоследък и довели до появата на флагмана на Aprilia - RSV 1000, се появяват и при новият SR. SR наподобява на RSV 1000 R Factory не само на външен вид, но и по технологични решения.

Сега SR е напълно нов. Повече от модерен по стил, последният SR показва по-добри показатели, занижен разход на гориво и голяма надеждност, благодарение на второто поколение двигател с впръскване на горивото Ditech. И новата рамка дава по-добро от всякога управление. А когато става дума за оборудване, SR 50 Factory е образец за подражание.
СТИЛ: „МИНИ RSV”

Безкомпромисният спортен вид на SR 50’s се вписва идеално в света на състезателния свят. Както винаги Aprilia не се задоволява да предлага само най-добрата технология, но държи и на най-добрия дизайн. Технологията и страстния стил SR 50 R Factory. Агресивният стил е вдъхновен от RSV 1000 R Factory да гарантира главозамайваща красота и емоционално каране.

Щом видите SR 50 R Factory веднага ще се убедите. Това е наистина “мини RSV”. Фамилиарното чувство е видимо не само от линиите, но и от техническите решения.
Аеродинамичният закрилник, мощните двойни фарове, централния въздухоприемник и аеродинамичната задница с интегрирани мигачи и стоп са същите като при суперспортните модели. Вниманието към детайла при SR 50 R Factory достига висоти невиждани досега при спортен скутер. Дори разцветките са агресивни и живи, каквито са при спортните машини.

ДВИГАТЕЛ: ТЕХНОЛОГИЯ, ЧУПЕЩА РЕКОРДИ

Първият въобще скутер оборудван с второто поколение двутактов двигател с впръскване на горивото Ditech. Новият компактен въздушен филтър и специалният нов ауспух подобряват характеристиките и намаляват и без това малкият разход на гориво.
50 кубиковият едноцилиндров двигател се гордее също с дълъг списък от подобрения за повишаване функционалността и надеждността толкова, че сервизният интервал да нарасне двойно, от 6000 на 12000 километра, правейки SR 50 по-икономичен от всякога.

Всички други характеристики на този фантастичен двигател, създаден да съчетае ненадмината работоспособност с невероятен разход на гориво, са непроменени.

Нека разгледаме основните характеристики на Ditech технологията:
Незначителен разход на гориво: 2 литра на 100 km
60% по-малко разход на масло в сравнение с двигател с карбуратор
По-голяма мощност и изключителна работоспособност: SR 50 R Factory постига рекордно време на 100 метра, много по-малко от това на конвенционалните скутери
Плавна мощност в сравнение с конвенционалните двигатели с дори при ниски обороти и скорости
Висока надеждност, удължен живот и лесна поддръжка
Моментално запалване при всякакви температури, равномерно изгаряне и поддържане на скоростта
Чувствително намаляване на вредните емисии. SR 50 R е стандартизиран по EURO 2 и очаква стандартизиране по EURO 3.
Чудесен комфорт без дим и сажди.
Цялата система се управлява от контролния панел, който диагностицира двигателя и електронно контролира горивната и маслена помпа.
Ниският разход на гориво и 7 литровият резервоар позволяват на SR 50 да се движи на дълги разстояния без презареждане. Може да изминете над 300 километра с един резервоар.
РАМКА: ОТЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ ОТ ВИСОКА КЛАСА

Иновации са приложени и в рамката. Отделът за проучване и развитие на Aprilia отново е направил невероятни подобрения. Рамката на SR е нова и по-здрава от всякога, осигуряваща ненадминато управление. Aprilia SR 50 R Factory не е просто „поредният скутер”, а дефиниция за спортна машина. Съвършенството е същност на замисъла му.

Интензивното тестване на прототипи се е отразило в оптимизирано разпределение на тежестта. Компоненти като резервоара за масло са изместени към прената част на скутера, за да се увеличи тежестта върху предното колело (+2% в сравнение с предишния модел).

SR 50 винаги е бил непобедим по стабилност в права линия и при накланяне в завои. Новият SR 50 R Factory предоставя не само по-добро управление, но и безопастност. Управлението е невероятно лесно, благодарение на прецизното насочване и извънредната пъргавост при новото разпределение на тежестта.

Безопасността и контролът са гарантирани и от фантастично ефективната спирачна система с два 190 mm диска за максимална спирачна мощност.

13” колела са облечени в 130/60 нископрофилни гуми по подобие на мотоциклетите ( което винаги е било характерно за SR). Тази комбинация би била повече от достатъчна за двигатели по-големи от 50 cc, и предлага допълнителна осигуровка за добро поведение на пътя при всякакви условия .
НЕПОБЕДИМИ ЕРГОНОМИЧНОСТ И ОБОРУДВАНЕ

Aprilia SR 50 е спортен, но все пак скутер. Неговата мисия е ясна: да победи трафика, да гарантира удоволствие и да направи пътуването удобно.
Затова дизайнерският екип на Aprilia е посветил достатъчно много време да усъвършенства ергономичността. Комфорта е изключителен, благодарение на новия разширен напред крачен шийлд.
Позицията при каране е проектирана за максимален контрол, както и комфорт със специално оформената седалка, която намалява умората при дълги разстояния.

Класическото багажно отделение под седалката вече побира лесно дори каска и е придружено от второ отделение предоставящо място за мобилни телефони и други малки аксесоари.

Но това, което наистина отличава SR 50 R Factory от конкуренцията е високо технологичното оборудване. Компонентите на SR 50 го свързват с топ спортните мотоциклети на Aprilia и го правят изключително безопасен, привлекателен и спортен.
АКТИВЕН МАТРИЧЕН ДИГИТАЛНО-АНАЛОГОВ ПАНЕЛ, дори по-съвършен от този при RSV 1000.
Аналоговите броячи са придружени от широкоекранен дисплей, който съчетава и функциите на бордови компютър (контролиран директно от кормилото). Той действа и като терминал за електрониката на двигателя за диагностициране на работата му; невиждано досега при 50 cc скутер.

Естествено SR 50 разполага с всички обичайни функционални индикатори: скоростомер, индикатор за гориво, температурен индикатор, direction indicator and main beam, резерва от гориво и одометър. Но SR е оборудван и с индикатори за пътуването: волтметър на акумулатора, хронометър (с памет до 16 обиколки), време на пътуване, средна и максимална скорост, предупредителни лампи и сервизен индикатор.
ДВОЕН 35 ВАТОВ ФАР с халогенни крушки като при Leonardo.
“BIG BIKE” КОРМИЛНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ.
ЕЛЕКТРОНЕН ТРАНСПОНДЕР с кодиран ключ за запалване (като при RSV 1000) който комуникира директно с бордовия компютър и прави невъзможно запалването без ключ, правейки SR 50 R Factory изцяло защитен от кражби.
ПРЕДЕН ВЪЗДУХОПРИЕМНИК, специално проектиран да подобри охлаждането на радиатора.
ЦВЕТОВЕ

Такъв безкомпромисен спортен скутер заслужава отличителни състезателни цветове. SR 50 R Factory копира визията на 2006 RSV 1000, и се появява в 5 агресивни разцветки: Aprilia Black, Lemon Yellow, Diablo Black, Mirror Silver, and Spain’s N.1.
АКСЕСОАРИ

Широкият набор от оригиналните аксесоари на Aprilia позволява да приспособите вашия SR 50 към вашите нужди и вкусове.
32 литров нов концептуален top box ( в съответстващия цвят или стандартно черно) с опционална задна облегалка
Състезателен заден monoshock
Задна багажна рамка за 32 литров нов концептуален top box
Голям вятърен шийлд
Спортен вятърен шийлд
Предни спойлери за отмора на краката
Странична подпора.

 

Примерна лизингова схема:

Цена: 4 700лв.
Първоначална вноска: 0лв.
Застраховка: ДА
Застрахователна премия: 785.28лв.
Сума на кредита: 5 185.28лв.
Брой месеци: 48
Месечна вноска: 152.35лв.
ГПР199.58%


4 699 лв.